moamathilde

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa Aspebo Larsson - 31 mars 2011 14:53

Ja, nu vet jag inte vad rubriken ska vara haha!! men iaf.. Kom hem från skolan för en stund sen. Jag vet inte vad jag ska göra sen?? hojja för att ha tråkigt hela tiden!!-.-'            jaja.. Ska gå nu!! Jag vet att det här blev ett kort inlägg!!


PEACE!!//Moa♥ 


Av Moa Aspebo Larsson - 31 mars 2011 09:21

Nu har jag håltimme!!  det var ingen träslöjd idag så jag har håltimme!! men egentligen har jag bestämd håltimme idag också så då har jag ännu längre håltimme, jag börjar först 12.40, och nu är klockan bara vid 9!! jag vet inte vad jag ska göra på håltimmen, kanske spela?? jaja.. Nu ska jag göra något annat!!


PEACE!!//Moa♥ 

Av Moa Aspebo Larsson - 30 mars 2011 18:24

 

 


Dom här 2 sakerna vill jag ha, fyfan vad jag vill ha dom!!♥♥ 




Av Moa Aspebo Larsson - 30 mars 2011 16:12

Onsdag idag var jag inte i skolan på morgonen, jag blev jätte sen!! och sen när jag kom hade vi håltimme i typ 1 timme?? på håltimmen så hade vi tjejer (inte alla tjejerna) möte om hur vi ska kunna tjäna pengar till klassresan. Sen hade vi franska. Det var någon typ informations grejj också om man ville, det var med hundungdom. Men jag orkade inte gå dit, haha närmare att gå dit än till franskan!!  men iaf.. Jag ska börja gå lydnadskurs med Tyra där. Det behövs verkligen känner jag!! Jaja..


Ska kanske promenera med mamma sen. Jag vill åka längdskidor också!!


Men nu ska jag göra något annat!!


PEACE!!//Moa♥ 

Av Moa Aspebo Larsson - 30 mars 2011 15:53

Ska ha en tävling här på bloggen!! eller tävling och tävling.. Jag ska rösta fram veckans blogg!! det går ut på att ni kommenterar ''Jag är med'' och så skriver ni in eran bloggadress. Så ska jag välja den blogg jag gillar mest!! ´


Det behövs minst 2st för att jag ska kunna ha tävlingen..


 


Av Moa Aspebo Larsson - 29 mars 2011 16:33

Hojja vad jag är dålig på att blogga ofta!! jag MÅSTE börja blogga oftare!! eller jag måste börja blogga varje dag!!


Idag var det ingen skola för mig, och inte igår heller. Jag är lite förkyld. Jag vet att jag egentligen borde gå när jag bara är lite sjuk, men jag har varit sjuk rätt länge nu så jag vill bli frisk!!


Hojja jag måste börja träna!! idag tänkte jag åka längdskidor med Ebba men jag var ju inte i skolan idag heller.


Asså vet någon vars man kan ladda ner photoshop?? för alla photoshop jag har laddat ner har inte funkat på min dator.. så alla som vet vars man kan ladda ner det, lämna en kommentar då!!


Jaja ska göra något annat nu..


PEACE!!//Moa♥ 

Av Moa Aspebo Larsson - 24 mars 2011 15:47

Jag bloggar ju aldrig!! hojja måste ändra på det!! iaf.. var inte i skolan idag, Det känns som att jag har feber. Men imorgon blir det skola iaf!! och senar på kvällen eller efter skolan så far jag och Ebba på Coop och köper godis till Lördag. Då ska vi ju till Kible!!  roligt!!


Jaja nu ska jag göra något annat!!


PEACE!!//Moa♥  


NU HAR JAG FRÅGESTUND HÄR PÅ BLOGGEN SÅ FRÅGA PÅ!!

Av Moa Aspebo Larsson - 19 mars 2011 14:47

Lördag idag och marknads helg!!  Iaf.. Har kommit från marknaden nyss, har varit där med Ebba. Ska dit igen snart med mamma när hon har slutat. Ska vara med Ebba senare också.. Orkar inte skriva nåmer!!


PEACE!!//Moa♥ 

Presentation


MoaMathilde

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards